CA | Затверджений в 1940 році клас дизельної моторної оливи, яка запобігає виникненню корозії та нагару; використовується для двигунів, які працюють в легких і помірних режимах на паливі з низьким вмістом сірки.
|
CB | Категорія дизельних моторних олив, що була затверджена в 1949 році, і використовується для дизельних двигунів, що працюють із легкими та середніми навантаженнями. На відміну від категорії CA забезпечує поліпшений захист від зносу та нагару.
|
CD | Категорія, яка була затверджена в 1955 році, та характеризується високим рівнем захисту від зносу та нагару. Моторна олива для дизельних двигунів з наддувом, які працюють з використанням палива з підвищеним вмістом сірки. Захищає від утворення нагару та корозії підшипників при високих температурах.
|
CC | Категорія моторних олив, яка була затверджена в 1961 році, та призначена для використання в дизельних двигунах з наддувом, які працюють з середніми та важкими навантаженнями. Запобігає зносу, утворенню корозії, іржі та нагару. Пройшла тестування MIL-L-2104 B та 46152 B.
|
CD-II | Дизельна моторна олива для використання в двотактних дизельних двигунах, а також є придатною для категорії API CD. Клас був введений в 1985 році.
|
CE | Клас був затверджений в 1983 році для використання в дизельних двигунах з турбонаддувом та без, які працюють в режимі низьких та підвищених навантажень. На відміну від категорії CD забезпечує більш ефективний захист від зменшення кількості оливи, утворення корозії та нагару.
|
CF | Клас був введений в 1994 році, призначений для використання в двигунах з турбонаддувом і без, з непрямим вприскуванням та паливом з високим вмістом сірки. На відміну від категорії CD забезпечує захист підвищеної ефективності від накопичення відкладень на поршнях та утворення корозії на підшипниках.
|
CF-4 | Категорія була введена в експлуатацію в 1990 році, на додаток до характеристик класу CE забезпечує мінімізацію утворення нагару та зменшує споживання олив. Моторні оливи даного класу використовуються в дизельних двигунах з важким турбонаддувом і без, які експлуатуються в режимі низького та високого навантаження.
|
CF-2 | Клас моторних олив, який було введено в 1994 році. Окрім властивостей категорії CF, використовуються в двотактних дизельних двигунах та попереджають передчасний знос на утворення нагару на циліндрі та поршневому кільці.
|
CG-4 | Категорія моторних олив для використання вантажними машинами і тягачами, була представлена в 1994 році. Забезпечую поліпшений захист від утворення відкладень на поршні та скорочує накопичення вуглецю. Категорія, що відповідає вимогам чотиритактних дизельних двигунів, в яких використовується пальне з низьким вмістом сірки, які мають систему прямого вприскування палива з турбонадуванням, та експлуатуються в режимах підвищених навантажень на дорогах та полях.
|
CH-4 | Категорія дизельної моторної оливи, яка була введена в дію 1 грудня 1998 року, використовується в чотиритактних двигунах та відповідає встановленим стандартам щодо викидів вихлопних газів. Ця категорія була спеціально розроблена для використання в високошвидкісних чотиритактних дизельних моторах, які працюють на паливі з питомим вмістом сірки до 0,5%. Може застосовуватися, як замінник моторних олив класу CD, CE, CF-4 та CG-4.
|
CI-4 | Категорія дизельної моторної оливи, яка була введена в 2002 році та використовується для високого рівня навантажень. Це моторна олива, що використовується в високошвидкісних чотиритактних двигунах, та відповідає вимогам 2004 року по токсичності вихлопних газів. Забезпечує стабільність роботи при високих і низьких температурах, істотне зменшення утворення нагару, має високі диспергуючі властивості, захищає від корозії та сприяє раціональному використанню олив.
|
CJ-4 | Категорія, що відповідає стандартам API 2007 року, розроблена спеціально для важко навантажених дизельних двигунів, забезпечує відмінну систему очищення вихлопних газів. При високих температурах забезпечує поліпшений антиоксидантний захист та попереджує утворення сажі, при низьких температурах забезпечує кращу прокачуваність та знижений обсяг споживання оливи. Також відповідає вимогам американського стандарту EPA 2007.
|
CK-4 | Категорія CK-4 призначена для використання в високошвидкісних чотиритактних дизельних двигунах транспортних засобів починаючи з 2007 року виписку, відповідає стандартам по токсичності вихлопних газів. Моторні оливи цього класу розроблені для застосування в дизельних двигунах, які працюють на паливі з вмістом сірки до 500 м.д. (0,5% по масі). Однак використання цих олив в двигунах, які працюють на паливі з вмістом сірки, що перевищує 15 м.д. (0.0015% по масі) може впливати на прискорення зносу системи очищення вихлопних газів та/або на інтервали заміни оливи. Ці оливи являються особливо ефективними для підтримки системи контролю викидів вихлопних газів, коли використовуються сажеві фільтри та інші вдосконалені системи додаткової обробки. Моторні оливи категорії API CK-4 розроблені для забезпечення підвищеної стійкості до термічного окислення, попередження втрати в’язкості за рахунок зниження летючості, захисту від виникнення каталітичних отрут, зменшення чаду, утворення відкладень, зменшення випаровування при високих температурах та підвищення в’язкості. Моторні оливи категорії API CK-4 перевищують критерії продуктивності олив класу API CJ-4, CI-4 з CI-4 PLUS, CI-4 та CH-4, а також можуть бути ефективними для змащування двигунів, да вказані такі категорії API. При використанні моторних олив класу CK-4 в двигунах, які працюють на паливі з вмістом сірки більше 15 м.д., зверніться до виробника двигуна за рекомендаціями щодо інтервалу обслуговування.
|
FA-4 | Категорія API FA-4 описує певні моторні оливи класу XW-30, які були спеціально розроблені для використання у високошвидкісних чотиритактних дизельних двигунах, призначених для відповідності стандартам 2007 року стосовно викидів парникових газів. Ці оливи призначені для використання в двигунах, які працюють на паливі з вмістом сірки до 15 м.д. (0.0015% по масі). Зверніться до виробників двигуна, щоб отримати індивідуальні рекомендації щодо сумісності з оливами категорії API FA-4. Ці оливи являються сумісними з в’язкістю оливи при високій температурі (HTHS) з рівнем 2.9cP–3.2cP для сприяння скороченню викидів парникових газів. Ці оливи являються особливо ефективними для підтримки системи контролю викидів вихлопних газів, коли використовуються сажеві фільтри та інші вдосконалені системи додаткової обробки. Моторні оливи категорії API FA-4 розроблені для забезпечення підвищеної стійкості до термічного окислення, попередження втрати в’язкості за рахунок зниження летючості, захисту від виникнення каталітичних отрут, зменшення чаду, утворення відкладень, зменшення випаровування при високих температурах та підвищення в’язкості. Моторні оливи класу API FA-4 не являються взаємозамінними або зворотно сумісними з оливами класу API CK-4, CJ-4, CI-4, CI-4 PLUS, CI-4 та CH-4. Зверніться до виробника двигуна для отримання інформації стосовно визначення придатності моторної оливи класу API FA-4 для використання. Оливи API FA-4 не рекомендується використовувати в двигунах, які працюють на паливі з вмістом сірки, що перевищує 15 м.д. При використанні моторних олив класу API FA-4 в двигунах, які працюють на паливі з вмістом сірки більше 15 м.д., зверніться до виробника двигуна за рекомендаціями.
|