Вартість однієї заміни моторної оливи в двигуні практично будь-якої рухомої техніки – легкового автомобіля, магістрального тягача або ж комбайна – становить соті частки відсотків порівняно з річними витратами на паливо. Водночас ціна помилки вкрай висока – витрати на ремонт двигуна через застосування мастильних матеріалів низької якості, або ж тих, які не відповідають вимогам виробника автомобіля, можуть становити навіть не десятки, а сотні тисяч гривень, не рахуючи збитків, пов'язаних з простоєм техніки.
Навіть за умови грамотного підбору, наявності обов'язкових допусків і схвалень, переведення автопарку з однієї торгової марки мастильних матеріалів на іншу – процес вкрай складний і «болючий» – техніка начебто працює, глобальних проблем не виникає, так навіщо ж міняти? І де гарантія того, що на новій оливі буде краще?
Спеціально для відповідей на всі ці питання фахівцями Opet Lubricants застосовується аналіз олив Opet як інструмент контрольованого переходу на новий бренд. З метою систематизації всіх процесів була розроблена і впроваджена методика випробувань, згідно з якою процедура тестування оливи узгоджується перед початком випробувань, а ключові параметри, цілі та очікувані результати – документуються.
Контроль стану працюючої оливи Opet здійснюється шляхом проведення аналізів у власній лабораторії
FULLCHECK (м. Aliağa, Туреччина) за спеціальним набором тестів, призначених для оцінки стану олив різного застосування. Лабораторія, оснащена всім необхідним обладнанням, акредитована Турецьким Акредитаційним Агентством TÜRKAK як випробувальна лабораторія по стандарту TS EN ISO/IEC 17025 і може проводити більше 180 різних видів тестів (щорічно проводиться більше 300 тис. тестів). Лабораторія бере участь у щорічному тестуванні еталонних зразків ASTM BENCHMARK WORKS, що свідчить про високу достовірність її результатів.
Результати аналізу працюючої оливи дозволяють оцінити запас її експлуатаційних властивостей, визначити кількість продуктів зносу металевих компонентів вузла, в якому працює олива, а також ступінь забруднення оливи. У більшості випадків тести показують, що при використанні правильно підібраних олив Opet можна збільшити міжсервісний інтервал заміни оливи не менш ніж на 50%, а це, в свою чергу, знижує так звану вартість володіння технікою. В додаток до цього контроль продуктів зносу дає можливість технічному персоналу попереджати поломки і усувати їх до виходу з ладу техніки, що дозволяє уникнути простоїв.
Іншими словами, застосування мастильних матеріалів Opet з можливістю їх аналізу в лабораторії є комплексним рішенням щодо забезпечення змащування техніки в автопарках, кар'єрах і парках аграрної техніки, скорочує витрати на обслуговування і запобігає поломкам.
Всі результати фіксуються і документуються, а з кожним учасником програми випробувань укладається договір, в якому прописані всі права та обов'язки сторін – як постачальника мастильних матеріалів, так і власника даного транспортного засобу або обладнання. Це свідчить про те, що постачальник впевнений у своїй продукції і гарантує результат (безумовно, техніка повинна бути справна і правильно підібраний мастильний матеріал).
Дана методика успішно впроваджена і довела свою ефективність на практиці, що підтверджується результатами, наведеними нижче.
Автобусний парк, м. Миколаїв
Режим експлуатації міжрегіональних автобусів не є найважчим, але через тривалість рейсів часто виникає перепробіг. В процесі експлуатації автобусів Setra S317 доводилося за 20 000 км доливати від 5 до 7 літрів свіжої оливи. Після переходу на оливу Opet Fullpro HT 15W-40 долив знизився до 1 літру, а результати проведених тестів показали, що інтервал заміни оливи можна збільшити, так як після напрацювання в 20 000 км олива має значний запас експлуатаційних властивостей для подальшого використання. Враховуючи умови експлуатації і технічний стан автобусів нашого клієнта було прийнято рішення про застосування олив Opet, які забезпечать надійний захист від зносу при перепробігах.
Автотранспортне підприємство, м. Львів
Вантажні автомобілі даного автопарку доставляють вантажі в основному по Україні, працюючи без простоїв. Основна вимога клієнта – мінімізація часу знаходження техніки на технічному обслуговуванні, що має на увазі застосування тільки якісних деталей і мастильних матеріалів. Лабораторні аналізи моторної оливи Opet Fullpro HT LSPS 10W-40, досліджуваної в двигуні сідельного тягача DAF XF 105.460, підтвердили збереження її властивостей при напрацюванні в 45 000 км, що, в свою чергу, дає можливість її подальшого застосування та істотного збільшення міжсервісного інтервалу. Окремої уваги заслуговує той факт, що також зменшились витрати оливи на угар, склавши всього лише 2 літри, тобто близько 5% від загального обсягу заливки.
У випадку зацікавленості у співпраці, а також за більш детальною інформацією, звертайтеся до керівника відділу продажів Opet в Україні за адресою: MaximR@opetoil.com.ua
Поширити
ПОВЕРНУТИСЯ ДО НОВИН