ПРО НАС

Який тип антифризу обрати до холодів?

Який тип антифризу обрати до холодів?

Напередодні настання зимового сезону особливу увагу варто звернути на колір антифризу в двигуні автомобіля та його стан. Зміна забарвлення, особливо помутніння, наявність домішок, спінювання – ці візуальні зміни охолоджуючої рідини можуть свідчити про необхідність негайної заміни такого антифризу.

Охолоджуюча рідина виконує подвійну функцію у двигуні внутрішнього згоряння (ДВЗ) та його системі охолодження – працює як:

  • Антифриз, що знижує ризик замерзання охолоджуючої рідини в двигуні та його пошкодження;
  • Теплоносій, що підвищує температуру кипіння, щоб протистояти закипанню охолоджуючої рідини двигуна при високих робочих температурах.

Робочі суміші високоякісних антифризів Opet мають широкі температурні діапазони експлуатації, що дозволяє не лише всесезонне та цілорічне їх використання, а й багаторічне застосування у системах охолодження ДВЗ легкових автомобілів та комерційної техніки.

Однак не лише температурні властивості антифризу (точка замерзання та кипіння) є вичерпними характеристиками цих рідин. Антикорозійні, антипінні характеристики важливі для запобігання кавітаційних явищ та іржавіння. Схильність до утворення накипу та сумісність з ущільнювачами теж є дуже важливими. Усі ці вимоги та можливість сумісності з іншими охолоджуючими рідинами враховані при виробництві антифризів Opet.

Однією із суб’єктивних проблем охолоджуючих рідин є відсутність глобальної усталеної класифікації антифризів, на відміну від олив. Концерн VAG (VW) одним з перших та найкраще описав технічні вимоги для найширшої номенклатури антифризів, що поставило його групи в еталонні класи, найпоширенішими з яких наразі є VW TL 774-F (G12+) та VW TL 774-C (G11).

Охолоджуюча рідина повинна бути сумісна з алюмінієвим радіатором, водяним насосом, чавунним блоком двигуна та щонайменше гумовими шлангами. Саме для таких цілей розроблено спеціалізований антифриз подовженого строку служби Extended Life Antifreeze, що представлений у виді концентрату та зручних фасуваннях, зокрема й каністрі 3 літри. Поєднання етиленгліколю у якості бази та висококласних легувальних додатків за технологією органічних кислот (OAT) забезпечує гнучкі температурні характеристики, особливі антикорозійні властивості і подовжений від 3 років термін служби рідини, що може перевершувати 60 місяців у залежності від рекомендацій OEM.

Хибним є упередження щодо експлуатаційних властивостей антифризу лише за його кольором – усі охолоджуючі автомобільні рідини при виробництві є безбарвними та додатково зафарбовуються у певні відтінки теплих або холодних кольорів. Тобто не можна використовувати колір охолоджуючої рідини як індикатор якості та завжди необхідно перевіряти, чи використовується антифриз відповідно до специфікацій OEM. Якщо виникають сумніви з приводу коректного підбору, правильної роботи, сумісності охолоджуючих рідин (антифризів) – кваліфіковані представники Opet завжди раді надати фахову підтримку. Також варто зауважити, що Opet постачає ці рідини для першого заповнення на конвеєрах виробників техніки.

Для ряду двигунів, що потребують постійного антикорозійного захисту деталей системи охолодження, Opet випускає антифриз під назвою Antifreeze Special. Гібридна технологія легувальних додатків (HAT) поєднує високу концентрацію інгібіторів корозії, комбінацію неоргінічних кислот та карбоксилатів з основою у вигляді етиленгліколю. Завдяки унікальній формуляції високоякісних складових Antifreeze Special ця рідина забезпечує надійний та постійний захист багатьох систем охолодження двигунів автомобілів, вантажівок та спеціального транспорту.

Також силікатовмісним антифризом зі збалансованою композицією легувальних додатків у асортименті Opet є Super Antifreeze. Присадки на основі солей неорганічних кислот забезпечують належні характеристики робочої рідини Super Antifreeze за традиційною технологією (CAT) для бензинових та дизельних двигунів у температурному діапазоні від -37°С до більше ніж 120°С. Не бажаним є приготування розчину з концентрацією нижче 33%, оскільки це може порушити баланс для захисту від корозії. При цьому заборонено використання 100% антифризу у системах охолодження двигуна через недостатню теплоємність. Необхідно уникати використання водопровідної або води з водойм у системах охолодження двигуна, рекомендовано використовувати демінералізовану, деіонізовану або дистильовану воду.

Потурбуйтеся про автомобіль зараз, щоб з упевненістю зустріти зиму.

ПОВЕРНУТИСЯ ДО НОВИН