Починаючи з 2021 року, дилерські автосервіси Hyundai та Kia перейшли в Україні на використання моторних олив SAE 0W-20. Якими причинами це було викликано та які оливи надалі обирати власникам постгарантійних корейських автомобілів Hyundai та Kia при технічному обслуговуванні? – розглянемо детальніше у матеріалі.
Варто уточнити, що з 2021 року наполегливі рекомендації імпортера по використанню олив SAE 0W-20 стосуються переважно нових моделей автомобілів Hyundai та Kia з бензиновими та гібридними двигунами. Першопричиною цього виступають загальні показники емісії відпрацьованих газів продуктами автовиробників, прагнення мінімізації викидів у атмосферу шкідливих речовин задля виконання екологічних квот. Відповідно нові вказівки по техобслуговуванню та оновлені рекомендації імпортера щодо використання малов’язких олив є одними з ключових інструментів практичного досягнення поставлених цілей та розрахованого об’єму споживання нових мастильних матеріалів у світовому масштабі.
Доволі цікавим залишається факт, що корейські виробники автомобілів Hyundai та Kia не випускають власні специфікації моторних олив, а використовують галузеві класифікації ACEA, API, ILSAC ну і звісно ж SAE. Однак для трансмісійних олив існують певні «внутрішні» стандарти. При цьому Opet є учасником програми EOLCS з ліцензування та сертифікації моторних олив Американським Інститутом Нафти (API), а продукти бренду володіють експлуатаційними характеристиками сервісних категорій API та АСЕА, що контролюється відповідними органами. Асортимент Opet здатен задовільнити потреби в високоякісних мастильних матеріалах та технічних рідинах практично усіх поколінь корейських автомобілів.
Наразі вимоги основної маси авто за рекомендаціями Hyundai та Kia на нашому ринку задовольняють оливи Fullmax 5W-30 для бензинових та Fulllife DPF 5W-30 для оснащених сажовими фільтрами дизельних двигунів. Синтетична олива для турбованих бензинових двигунів Opet Fullmax 5W-30 володіє поліпшеними енергозберігаючими властивостями, сприяє покращеному використанню ефективності палива, підвищенню продуктивності двигуна та може застосовуватися в дизельних моторах корейських авто без фільтрів твердих часток DPF. Олива також придатна для двигунів без турбонагнітання, з, так і без гідрокомпенсаторів та систем змін фаз газорозподілу (CVVT). Fullmax 5W-30 особливо рекомендована для автомобілів Hyundai та Kia, в яких встановлені двигуни 2L Beta l4 і Alpha ll DOHC, тобто Hyundai Elantra з 2005 року випуску, Hyundai Accent та Kia Ceed з 2006 р.в. Також для ряду моделей корейських авто новіших поколінь з бензиновими двигунами призначена олива вищих класів Fulllife 5W-30 (API SN, ILSAC GF-5).
Завдяки зниженим показникам сульфатної золи, фосфору та сірки старанно збалансована композиція Opet Fulllife DPF 5W-30 яка надає економний та ефективний захист як усіх змащуваних деталей дизельного двигуна, так і систем доочистки відпрацьованих газів автомобілів Hyundai і Kia. Типовим її застосуванням є легкові автомобілі та мікроавтобуси корейських автовиробників від 2007 року випуску, що працюють на дизельному пальному. Для моделей корейських авто попередніх поколінь Opet пропонує на місцевому ринку через представництво в особі компанії «Фукс Мастила Україна» вигідні пропозиції моторних олив Fullmax Diesel 10W-40 та Fulllife S 10W-40 для дизельних та бензинових двигунів відповідно.
Стараннями передової науково-дослідної лабораторії нового заводу Opet, що розміщена на 300 кв. м та оснащена більш ніж 45 новими технологічними приладами, створено більше 500 власних рецептур продукції, зокрема розроблено спеціалізовану моторну оливу Fulllife LPG 5W-30 для працюючих на газі двигунів. Цей мастильний матеріал завдяки своїм оптимізованим характеристикам ідеально підходить як для переобладнаних для роботи на газі автомобілів, так і для сервісного обслуговування спроектованих та оснащених з автозаводу газовими двигунами машин, наприклад KIA К5, Optima, Magentis, Hyundai Sonata.
Для обладнаних автоматичними коробками перемикання передач сучасних моделей Hyundai та Kia, яким регламентована специфікація SP-IV, Opet пропонує високопродуктивну трансмісійну оливу ATF DX VI, а для АКПП з традиційними конструкціями гідротрансформаторів – цілком синтетичну рідину ATF MV за специфікацією SP-III. Значення норм PSF-3 для гідропідсилювачів керма виконує олива ATF DX III, застосовна для моделей до 2010 року випуску. В автоматичних КПП варіаторного типу необхідно використовувати спеціалізовану оливу ATF CVT. Так само для механічних коробок передач попередніх моделей корейських авто, що вже перебувають на вільному техобслуговуванні, рекомендована високопродуктивна олива Fullgear FRM 75W-90 (API GL-4/5), що також придатна для гіпоїдних передач роздавальних коробок та ведучих мостів автомобілів Hyundai і Kia. Для задніх мостів теж застосовна олива екстремального тиску Opet Fullgear HYP EP 80W-90 (API GL-5, MIL-L-2105D та ін.), а диференціалам з підвищеним тертям (LSD) і механізмом самоблокування необхідна Fullgear LS 80W-90.
Охолоджуючою рідиною на основі концентрату етиленгліколю для алюмінієвих радіаторів практично усіх автомобілів Hyundai і Kia виступає антифриз подовженого строку служби Extended Life Antifreeze. А у якості гальмівної та рідини системи зчеплення за місцевих кліматичних умов надійно та безвідмовно працює HBF DOT 4 за однойменною специфікацією.
Отримати детальні рекомендації для конкретних моделей корейських автомобілів можна за допомогою сервісу Fullmatch та консультації служби техпідтримки Opet.
Долучайтеся до спільнот Opet у соцмережах Facebook, YouTube та у Viber і залишайтеся з нами на зв’язку.
Поширити
ПОВЕРНУТИСЯ ДО НОВИН