Все частіше світові виробники сільськогосподарської техніки комплектують свої нові машини системами доочистки вихлопних газів, і таким чином роблять свій суттєвий внесок у збереження довкілля. Такі системи, як
SCR (Selective Catalytic Reduction) – селективне каталітичне відновлення,
DPF (Diesel Particulate Filter) – дизельний сажовий фільтр,
EGR (Exhaust Gas Recirculation) – рециркуляція відпрацьованих газів, дозволяють суттєво знизити рівень шкідливих викидів потужних двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) сучасних сільськогосподарських машин та досягти відповідності високим екологічним стандартам Euro по викидам відпрацьованих газів у навколишнє середовище.
Окрім систем доочистки вихлопних газів, у зменшенні шкідливих викидів двигуном важливу роль відіграє і сам двигун. Сучасні високотехнологічні двигуни ефективніше використовують паливо, споживаючи значно меншу його кількість, і, як один з позитивних наслідків, виробляють менше шкідливих вихлопних газів, які необхідно доочистити. Поєднання таких ДВЗ і систем SCR, DPF та EGR у різних комбінаціях дозволяє досягти бажаних екологічних стандартів
Euro IV, V та
VI.
Безумовно, впровадження нових технологій при створенні двигунів та систем доочистки вихлопних газів є значним досягненням на шляху збереження довкілля, однак вони висувають нові, більш жорсткі вимоги до якості палива та моторних олив, що використовуються.
Оливи для сучасних важко навантаженних дизельних двигунів повинні мати високий рівень експлуатаційних властивостей для забезпечення надійного захисту двигунів сільськогосподарських машин навіть при екстремальних навантаженнях і температурах, а також мати необхідний хімічний склад, щоб забезпечити тривалу та безперебійну роботу компонентів систем доочистки вихлопних газів.
Незважаючи на те, що моторна олива безпосередньо не контактує з системами доочистки вихлопних газів, використання невідповідної моторної оливи може призвести до значного зниження ефективності систем доочистки вихлопних газів і, як наслідок, вплинути на робочі параметри самого двигуна.
При роботі ДВЗ разом з паливом згорає невелика кількість моторної оливи, залишки якої проходять по системі вихлопу двигуна і, відповідно, потрапляють в системи DPF та SCR, що позначається на ефективності фільтрації і веде до пошкодження нейтралізаторів. Крім того, моторні оливи для потужних ДВЗ сільськогосподарських машин повинні мати комплексний набір властивостей, що зберігаються протягом всього інтервалу заміни, який регламентовано виробником.
Використовуючи високоякісні оливи з комплексним набором властивостей, необхідним хімічним складом та в’язкістю, що відповідають вимогам виробника техніки, можливо забезпечити відсутність поломок та простою техніки, мінімізувати витрати на неплановий ремонт та запчастини, а також уникнути втрат врожаю чи наявності необробленої землі.
Широкий асортимент високоякісної продукції торговельної марки Opet дає можливість підібрати моторні оливи майже на всі типи ДВЗ сільськогосподарських машин з різними системами доочистки вихлопних газів, або без них.
Моторні оливи
Opet серії
Fullpro НТ MSPS, які належать до категорії Mid SAPS («оливи середньої зольності»), мають дуже високий рівень експлуатаційних властивостей для захисту потужних дизельних двигунів протягом всього інтервалу заміни та необхідний хімічний склад, що не шкодить системам доочистки вихлопних газів двигуна. Крім того, ці оливи можуть застосовуватись в бензинових та дизельних двигунах без систем доочистки вихлопних газів і бути однією оливою для всього змішаного парку техніки, звісно, з урахуванням необхідної в’язкості оливи. А головне – дають можливість у деяких випадках, звичайно в залежності від ступеню зносу самої техніки та якості палива, що використовується, майже вдвічі збільшити міжсервісний інтервал оливи без втрати рівня захисту двигуна оливою (у порівнянні з класичними оливами API CI-4). А це в свою чергу призведе до зменшення об’єму моторної оливи, що використовується для замін у двигуні протягом 1 року, і забезпечує економічну вигоду завдяки придбанню меншої кількості оливи, але вищої якості. Окрім цього, мінімізується час простою техніки та кількість відпрацьованої моторної оливи, що підлягає утилізації. А це наш внесок у збереження довкілля.
•
Opet Fullpro HT MSPS 10W-40
ACEA E9/E7; API CJ-4/CI-4 PLUS/CI-4/CH-4/SN/SM; CAT ECF-3/ECF-2; CNH MAT 3521; CUMMINS CES 20081/20076; DETROIT DIESEL DDC 93K218/K215/К214; DEUTZ DQC III-10 LA; MACK EO-O/EO-M PREMIUM PLUS; MAN M 3575; MB-APPROVAL 228.31; MTU TYPE 2.1; RENAULT RLD-3; VOLVO VDS-4
•
Opet Fullpro HT MSPS 15W-40
ACEA E9; API CK-4/CJ-4; API SN; CAT ECF-3; CUMMINS CES 20081; DETROIT DIESEL 93K218; DEUTZ DQC III-10 LA; MACK EO-O PP; MAN M 3575; MB-APPROVAL 228.31; MTU TYPE 2.1; RENAULT RLD-3; VOLVO VDS-4
Поширити
ПОВЕРНУТИСЯ ДО НОВИН