Всі виробники сільськогосподарської техніки рекомендують застосовувати високотехнологічні мастильні матеріали, що забезпечують безвідмовну роботу вузлів і агрегатів. В конструктивних особливостях сучасних сільськогосподарських машин закладена можливість застосовувати так звані універсальні тракторні трансмісійні оливи
(UTTO) у великій кількості вузлів техніки: в важконавантажених трансмісіях, головних передачах, диференціалах, гідравлічних системах і системах гідропідсилювача керма, «мокрих» дискових гальмах, механізмах відбору потужності і гидростатичних передач. Тобто одна олива в усі дані вузли, що зводить до нуля можливу плутанину при обслуговуванні сільськогосподарської техніки і, до того ж, значно скорочує перелік необхідних мастильних матеріалів для виїзних сервісних команд.
Якісні оливи UTTO забезпечують:
• захист від зносу та корозії деталей трансмісій, осей і головних передач;
• безшумне перемикання передач в трансмісії Powershift;
• опір до зсуву, тобто збереження робочої в'язкості оливи при теплових і механічних навантаженнях;
• стійкість до окислення (захист змащуваних компонентів протягом усього інтервалу використання до наступної заміни оливи);
• плавну роботу гальм і зчеплення при «холодному» пуску завдяки модифікаторам тертя;
• запобігання появі нальоту лакових і клейких відкладень;
• стабільний тиск оливи та довговічність гідравлічного насосу;
• сумісність з кольоровими металами в аксіально-поршневих і гідравлічних насосах.
При цьому вкрай важливо дотримуватися вимог до оливи, що пред'являються виробником, інакше некоректне використання олив UTTO може привести до серйозних проблем, таких, наприклад, як стукіт або вібрація гальмової системи, або ж вихід з ладу того чи іншого вузла техніки.
Оливи, вироблені компанією
Opet Lubricants, поставляються на конвеєрну заливку в сільськогосподарську техніку
Case IH і
New Holland на заводі TurkTraktor в Туреччині, що свідчить про виняткову довіру до мастильних матеріалів. Крім цього, вони мають широкий перелік схвалень виробників техніки, в тому числі
CNH MAT 3540, що зустрічається у незначної кількості виробників мастильних матеріалів.
Opet Fulltrac Fluid Y 10W-30 (UTTO)
AGCO-ALLIS POWER FLUID 821XL; AGCO-Q-1826 (whitefarm); ALLISON C-4; API GL-4; CAT TO-2;
CNH MAT 3505/3525/3540; FORD ESN-M2C43, ESN-M2C48-A,B, ESNM2C53-A,B, ESN-M2C134-A,B,C,D; JOHN DEERE JDM J20C/D, JDM J14B/C, JDM J21A, JDT 303; MASSEY FERGUSON CMS M1135/1141/1143/1145; VOLVO WB101; ZF TE-ML 03E/03F/05F/06K.
Opet Fulltrac Fluid X 10W-30 (UTTO)
ALLISON C-4; API GL-4; CASE MS 1210; CNH MAT 3525; FORD ESN-M2C86-B/C, ESN-M2C134-D; JOHN DEERE JDM J20D/C; KUBOTA UDT FLUID; MASSEY FERGUSSON CMS M 1145/1143/1141/1135; ZF TE-ML 17E/06K/05F/03E.
Поширити
ПОВЕРНУТИСЯ ДО НОВИН